Δημοσιογράφος 2: Καλησπέρ...

Βρυκόλακας: Τι έγινε? Γιατι κόψατε την καλησπέρα?

Δημοσιογράφος 2: Δεν θα με φάτε?

Βρυκόλακας: Όχι. Γιατί να το κάνω αυτό?

Δημοσιογράφος 2: Επειδή και τον προηγούμενo τον φάγατε.

Βρυκόλακας: Ααα! Άλλο τότε. Εκείνη τη φορά πείναγα.

Δημοσιογράφος 2: Συγγνώμη τότε.

Βρυκόλακας: Δεν πειράζει. Πείτε μου όμως, τι θα θέλατε να μάθετε?

Δημοσιογράφος 2:Καταρχάς, θα ήθελα να μου εξηγήσετε πως καταφέρν...

Βρυκόλακας: Ααααρ!

Δημοσιογράφος 2: Όοοχιι!


LowInertia: Περιμένατε κάτι διαφορετικό τσογλάνια? Ε όχι!



Αναρτήθηκε από LowInertia

2 comments so far

Add Your Comment
  1. gravatar

    Πές μου αν ήταν ο Ευαγγελάτος...
    αν όχι ο Πρετεντέρης;
    Η Τρέμη εστω;;;;

    :'(

    :'(

    Όχι εεε;
    γμτ...

  2. Αν ηταν ο Ευαγγελατος, θα ειχε τρομαξει ο βρυκολακας με οσα θα του ελεγε.
    Αν ηταν ο Πρετεντερης, ο βρυκολακας θα πηγαινε να ψηφισει ΝΔ.
    Αν ηταν η Τρεμη, θα του ελεγε: Πως μενεις τοσο νεος? Εγω εχω γαμηθει στα botox. Να, κοιτα το μετωπο μου, σαν μπετον αρμε εχει γινει!''

    Οποιος θες ειναι, αυτη ειναι η μαγεια του... :p

Your Comment